Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α ́, Β ́, Γ ́ τάξη ημερησίου και Α ́, Β ́ και Γ ́ τάξη εσπερινού,(ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ./Π.ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές

https://e-eggrafes.minedu.gov.gr

Παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά την επιστολή που μπορείτε να βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://drive.google.com/file/d/16K1Y3rfMQWL09oK46NeVmmHMcCR27d3s/view?usp=sharing

Οι Υπεύθυνες δηλώσεις πρώτου και ετέρου κηδεμόνα θα πρέπει να εκδοθούν ηλεκτρονικά με χρήση του συνδέσμου:

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-govgr/ekdose-upeuthunes-deloses

Μπορείτε επίσης να μεταβείτε σε Κ.Ε.Π. Μόνο με τους δύο αυτούς τρόπους θα γίνονται δεκτές. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στη συμπλήρωση των στοιχείων της Υπεύθυνης Δήλωσης από τον γονέα/κηδεμόνα που θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής, καθώς θα πρέπει να συμπληρώσει ακριβώς τα στοιχεία του όπως εμφανίζονται στο taxisnet.

Η υπεύθυνη δήλωση του πρώτου κηδεμόνα, εκείνου δηλαδή που θα εγγράψει τον μαθητή/τρια είναι η ακόλουθη:

https://drive.google.com/file/d/11IUUHm6sXEN8DfGVH8qs1htw38mUsJhU/view?usp=sharing

Η υπεύθυνη δήλωση του ετέρου κηδεμόνα με την οποία δηλώνει τη συναίνεσή του είναι η ακόλουθη:

https://drive.google.com/file/d/1DZ-PTEGqhnbFjIUIVPCEcekiJ9RRWE7z/view?usp=sharing

Οι συγκεκριμένες Υ.Δ. θα πρέπει να συμπληρωθούν και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες, εφόσον υπάρχουν, και εν συνεχεία και οι δύο Υ.Δ. να επιστραφούν στη σχολική μονάδα έως τις 22-04-2024, είτε με γνήσιο της υπογραφής σε ΚΕΠ είτε μέσω Gov.gr. Επισημαίνεται ότι στις δύο Υ.Δ. θα πρέπει να ταυτίζεται η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας.

Αν η διεύθυνση είναι διαφορετική από αυτή που έχετε ήδη δηλώσει στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool, δηλαδή δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε άμεσα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια και να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας ζητήσουν, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αλλαγή.

Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας και της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής, θα αποσταλεί νεότερη εγκύκλιος.