|
||
Διαφυλικές Σχέσεις 10-11 - Σελίδα 3
Ευρετήριο Άρθρου |
---|
Διαφυλικές Σχέσεις 10-11 |
Σελίδα 2 |
Σελίδα 3 |
Όλες οι Σελίδες |
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ : Η μεθοδολογία που εφαρμόστηκε ήταν η ομαδοκεντρική και συνεργατική.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ : Δόθηκαν ερωτηματολόγια αξιολόγησης στο τέλος του προγράμματος τα οποία και παρατίθενται συγκεντρωτικά.
ΔΙΑΧΥΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ : Παρουσίαση σε ημερίδα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης και σε ημερίδα στο σχολείο
ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΟΤΖΕΚΤ : Αφίσα που δουλεύτηκε από την ομάδα.
1. Όλο το πρωταρχικό υλικό υπάρχει στο σχολείο.
2. Οι δραστηριότητες που αναφέρθηκαν δεν πραγματοποιήθηκαν με την σειρά που παρουσιάζονται.
3. Ως πρότζεκτ εκδόθηκαν:
- μία αφίσα που δούλεψαν τα παιδιά,
- ένα έντυπο με όλο το υλικό δεμένο σε σπιράλ το οποίο παρέλαβαν όλοι οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα,
- ένα έντυπο με μηνύματα, μονόφυλλο που δόθηκε σε όλους τους μαθητές του σχολείου,
- ένα έντυπο μονόφυλλο που δουλεύτηκε και δόθηκε την 1η Δεκεμβρίου 2010 ημέρα AIDS.
4. Το πρόγραμμα παρουσιάστηκε σε ημερίδα της Δ.Δ.Ε Δυτικής Θεσ/νίκης και σε ημερίδα του σχολείου.
5. Όλοι οι συμμετέχοντες έλαβαν βεβαίωση συμμετοχής ως ενθύμιο και επιβράβευση.
6. Τα ασπρόμαυρα έντυπα εκτυπώθηκαν στο σχολείο τα δε έγχρωμα (αφίσα, έντυπα μονόφυλλα και πολυσέλιδο έντυπο για τους συμμετέχοντες) σε κατάστημα εκτυπώσεων με οικονομική δαπάνη του υπεύθυνου του προγράμματος ελλείψει χρηματοδότησης.